|
Bytte av studieplass, Oslo- Bergen. 1 Måned, 2 Uker siden. Skrevet 22/07/2010 23:11
|
|
|
Hei!
Kom inn på Juss vår i Oslo, men kunne heller tenke meg og ta juss i Bergen fra høsten av. Er det noen som vet om dette er mulig? Eller hvem man eventuelt kan kontakte for å få svar på dette spørsmålet.
Mvh. Karoline.
|
|
Karoline (Besøkende)
|
|
|
|
|
Sv:Bytte av studieplass, Oslo- Bergen. 1 Måned, 2 Uker siden. Skrevet 22/07/2010 23:19
|
|
|
Karoline skrev:
Hei!
Kom inn på Juss vår i Oslo, men kunne heller tenke meg og ta juss i Bergen fra høsten av. Er det noen som vet om dette er mulig? Eller hvem man eventuelt kan kontakte for å få svar på dette spørsmålet.
Mvh. Karoline.
Ring til UiB jur.fak og hør:)
55 58 95 00 Disse kan sette deg i kontakt med noen som kan svare.
Slik jeg har forstått det er ikke vanlig/mulig. Det vanligste er at folk kommer til oss etter å ha fullført 1 avd i oslo.
|
|
GJEST (Besøkende)
|
|
|
|
|
Sv:Bytte av studieplass, Oslo- Bergen. 1 Måned, 1 Uke siden. Skrevet 23/07/2010 08:22
|
|
|
Tror du kan bytte når som helst, men at det bare er etter 2. og 4. studieår at du kan bytte uten å måtte ta noe på nytt.
|
|
elo (Besøkende)
|
|
|
|
|
Sv:Bytte av studieplass, Oslo- Bergen. 1 Måned, 1 Uke siden. Skrevet 23/07/2010 12:34
|
|
|
Det er mulig å bytte etter 2. eller 4. avdeling. Ikke ved opptak.
|
|
Snikken (Besøkende)
|
|
|
|
|
Sv:Bytte av studieplass, Oslo- Bergen. 1 Måned, 1 Uke siden. Skrevet 23/07/2010 14:08
|
|
|
du kan bytte etter 1 avd, men da må du ta ex.fac og forvaltningsrett sammen med de som går første avd i Bergen:)
Så du KAN bytte etter 1 avd;)
Mitt råd er at du begynner å lese nå til høsten, og tar 1 avd Oslo til våren( du kan jo ta denne til våren selv om du starter i januar). Da kan du søke deg rett over til oss.
that's the way to go, MANGE har gjort/gjør/kommer til å gjøre dette
|
|
GJEST (Besøkende)
|
|
|
|
|
Sv:Bytte av studieplass, Oslo- Bergen. 1 Måned, 1 Uke siden. Skrevet 23/07/2010 17:21
|
|
|
Hei,
Jeg har fått studieplass fra høsten av ved UiB, men kunne gjerne ha startet fra våren ved UiO.
Vil du bytte?
Hvis dette er gjennomførtbart (for UiO, UiB og Samordna opptak) så kan vi kanskje få til noe?
|
|
Studieplass UiB (Besøkende)
|
|
|
|
|