|
Sv:Hva har dere hardtjobbende studenter i timen? 1 Måned, 1 Uke siden. Skrevet 27/07/2010 09:04
|
|
|
Noe av morroa blir borte om folk ikke forteller hva de jobber med, hvordan de fikk jobben og hva slags arbeidsoppgaver de har.
Ikke så imponerende å rake inn 195,- i timen om arbeidet består av sensuell dans for eldre damer.
|
|
|
|
|
|
|
Sv:Hva har dere hardtjobbende studenter i timen? 1 Måned, 1 Uke siden. Skrevet 27/07/2010 09:11
|
|
|
Jeg jobber på Color-Line, Sandefjord-Strømstad. 14 dager på og 14 dager av. Jobben innebærer ikke sensuell dans - verken for eldre eller yngre garde, men for det meste arbeid i taxfreen om natten.
Det negative med jobben er vel mangel på relevant arbeidserfaring.
|
|
Ravna (Bruker)
Winners never quit and quitters never win
Junior Boarder
|
|
|
|
|
Sv:Hva har dere hardtjobbende studenter i timen? 1 Måned, 1 Uke siden. Skrevet 27/07/2010 09:35
|
|
|
Imponerende at du klarer å kombinere dette med studiet da Ravna.
Selvom akkurat den jobben kanskje ikke er relevant, kan den vel kanskje hjelpe deg videre?
|
|
|
|
|
|
|
Sv:Hva har dere hardtjobbende studenter i timen? 1 Måned, 1 Uke siden. Skrevet 27/07/2010 10:27
|
|
|
Jeg er nok ingen supermann som kombinerer 100% jobb med fulltidsstudier. Ved semesterstart drar jeg tilbake til fasjonable Domus Nova og sper på stipendet med min deltidjobb som teknisk support for et av landets ledende telefonsselskaper med den beskjedne godtgjørelsen à 125,- i timen. Etter endt førsteavdeling er kanskje mulighetene for relevant arbeidserfaring større så det spørs hvor lenge jeg fortsetter her.
Selv om ikke jobben er relevant, er det - som du sier - alltids greit med en arbeidsgiver som folk flest kjenner til. Dessuten har Color-Line flere jurister, så mulighetene er vel tilstede også her.
|
|
Ravna (Bruker)
Junior Boarder
|
|
|
|
|
Sv:Hva har dere hardtjobbende studenter i timen? 1 Måned, 1 Uke siden. Skrevet 27/07/2010 11:02
|
|
|
Faen merker jeg gruer meg til Nova igjen...
|
|
|
|
|
|
|
Sv:Hva har dere hardtjobbende studenter i timen? 1 Måned, 1 Uke siden. Skrevet 27/07/2010 11:07
|
|
|
Det skal bli ok å komme tilbake til litt rutiner, selv om Nova ikke alltids er høydepunktet i hverdagen. Blir uansett spennende å ta fatt på en ny avdeling. Har det blitt noe spennende juridisk lektyre på folket i sommer - eventuelt hva - eller har ferie og sommerjobb stått på programmet?
|
|
Ravna (Bruker)
Junior Boarder
|
|
|
|
|