|
Sv:Klage ikke ført frem - søksmål? 7 Måneder siden. Skrevet 02/02/2010 03:28
|
|
|
Jeg setter pris på alle innspill.
Du skal få et inspill av meg: ta deg sammen!
|
|
Wtf (Besøkende)
|
|
|
|
|
Sv:Klage ikke ført frem - søksmål? 7 Måneder siden. Skrevet 04/02/2010 17:02
|
|
|
Jeg synes det er flott at misfornøyd vurderer å gå i bresjen og gjøre seg selv til en slags offentlig frontfigur for alle misfornøyde jusstudenter ved å gå til søksmål mot fakultetet.
Dette er en sak som vedrører svært mange, og misfornøyd bør kanskje forsøke å mobilisere disse ved å gå med saken til media etter at denne er bragt inn i rettsapparatet.
Stå på krava!
|
|
VinnieTheTsang (Besøkende)
|
|
|
|
|
Sv:Klage ikke ført frem - søksmål? 7 Måneder siden. Skrevet 05/02/2010 17:19
|
|
|
Misfornøyd skrev:
Jeg er kjent med reglene for overprøvning av forvaltningsskjønn. Det er adgang til å saksøke undervisningsdepartementet. Uten å gå inn på de praktiske sider kan man tenke seg en prøving av om det har funnet sted usaklig forskjellsbehandling. Det vil antakelig bli adgang å få realitetsavgjørelse, men et ugyldighetsstempel må kunne nå en lang vei ved ny vurdering.
Hvis du med "adgang til å få realitetsavgjørelse" mener at domstolen vil sette nye karakterer for deg, er du åpenbart ikke kjent med reglene for overprøving av forvaltningsskjønn. Men jeg ønsker deg lykke til, kanskje du kan få tips fra han NHH-studenten i Bergen som krevde rundt 50 millioner erstatning for et bitt i øret.
|
|
Johnnie Cochran (Besøkende)
|
|
|
|
|
Sv:Klage ikke ført frem - søksmål? 6 Måneder, 4 Uker siden. Skrevet 08/02/2010 22:35
|
|
|
Aner konturene av Prosessløven III.
|
|
OkieDokie (Besøkende)
|
|
|
|
|
Sv:Klage ikke ført frem - søksmål? 5 Måneder, 4 Uker siden. Skrevet 10/03/2010 20:51
|
|
|
Nerd
|
|
Misfornøyd (Besøkende)
|
|
|
|
|
Sv:Klage ikke ført frem - søksmål? 5 Måneder, 4 Uker siden. Skrevet 10/03/2010 21:16
|
|
|
Stikk en finger i jorda ditt LØKHUE!
|
|
Jonas (Besøkende)
|
|
|
|
|