|
Tilståelse 7 Måneder, 1 Uke siden. Skrevet 30/01/2010 11:42
|
|
|
Hei, har et spørsmål som jeg og en kompis har lurt litt på, og det hadde vært artig å vite hva dere andre tenker om det:
Hvis en person i media (f. eks på Skavland, selv om det høres banalt ut) sier at han har brukt heroin før, så vil det ikke få noen konsekvenser (ifht straff), i allefall ikke sånn som jeg har fått inntrykk av.
Hvis den samme personen på Skavland innrømmer å ha drept noen, vil han selvfølgelig bli arrestert for det.
Så: Jeg forstår jo i bunn og grunn hvorfor den siste får konsekvenser og ikke den første, men helt nøyaktig hvorfor er det? Er det rett og slett fordi man ikke bruker ressurser på småtterask, eller er det en annen grunn til det?
|
|
aza (Bruker)
Fresh Boarder
|
|
|
|
|
Sv:Tilståelse 7 Måneder siden. Skrevet 07/02/2010 23:20
|
|
|
ja, det der lurer jeg også på nå......
Noen som hiver seg utpå med svar her?
|
|
undrer (Besøkende)
|
|
|
|
|
Sv:Tilståelse 7 Måneder siden. Skrevet 08/02/2010 16:22
|
|
|
Kan ikke noe om emnet, men husker at en dame som innrømmet at hun røyket hasj på TV, fikk politiet på døra neste dagmed razzia. personlig tror jeg rett og slett det har med politiets prioriteringer å gjøre.
|
|
Jesus (Besøkende)
|
|
|
|
|
Sv:Tilståelse 7 Måneder siden. Skrevet 08/02/2010 17:21
|
|
|
å innrømme dette foran flere hundre millioner er jo ikke normalt, og da syns jeg de skal få straff for det ja!
men i dagens samfunn, når en artist har brukt f.kes ''hasj'' så blir det sett normalt, folk ser opp til denne personen. Greit kanskje han/hun soner straffen og kommer ut igjen fra fengselet ett par mnd så vips de har gitt ut nytt album eller er med i et politisk parti:S
ikke mer å si..
|
|
boo (Besøkende)
|
|
|
|
|